Vakantieplannen Nederland - Denemarken - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu Vakantieplannen Nederland - Denemarken - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

Vakantieplannen Nederland - Denemarken

Blijf op de hoogte en volg Suzan

14 Januari 2014 | Denemarken, Roskilde

Hoi familie en vrienden,

Bij deze een algemene vraag voor jullie en een mededeling van mijn kant. Ik kom sowieso dit jaar eind april naar Nederland. Ik wil graag mijn neefje zien en Koningsdag mee maken en misschien wel mijn broer's 31ste verjaardag vieren. Over dat laatste ben ik nog niet helemaal zeker van. Op een later tijdstip weet ik daar meer over. En daarnaast kom ik nog een dag of 2 terug voor Sill en Rikkert's trouwdag op 28 juni en moet ik gelijk weer terug voor het Roskilde Festival wat dan aan de gang is.

Vraag voor jullie heeft te maken met vakantieplannen. Mijn huisgenoten en ik willen vakanties plannen, maar daarbij moeten we er rekening mee houden dat als 1 op vakantie is, dat de anderen moeten compenseren met diensten. Graag zou ik er rekening mee willen houden dat ik wel tijd heb voor een aantal vakantiegangers. Dus dat betekent dat ik toch wil vragen om na te denken of je me wel of niet wilt op komen zoeken in Denemarken en uiteraard een schatting te maken over wanneer. Daarbij mag je altijd van gedachten veranderen. Wederom jullie kunnen (eventueel) slapen in huis, aangezien we heel veel extra bedden/matrassen en ruimte hebben. Ik zou zeggen, denk er over na en laat me het weten.

Groetjes Suus

  • 14 Januari 2014 - 07:55

    Inge:

    Niet alleen je nieuwe neefje maar toch ook je lieve nichtje Ilse!!!!! Wij weten nog niet wat we doen want wij zitten met een baby'tje van 3, 4maanden. Maar als we gaan gaan we met de camper en kunnen zo langs wippen. Maar ja dat ligt allemaal aan die kleine!!! Veel plezier nog en lekker vooruitzicht VAKANTIE!!! Haha.

    Gr. Edwin Inge en Ilse

  • 14 Januari 2014 - 10:33

    Sill:

    Lieve Suus,

    Wij zijn vereerd dat je speciaal voor onze bruiloft terugkomt naar Nederland!! Wij zijn druk bezig met het regelen en plannen van dingen, daarnaast gaan we ons huis z.s.m. te koop zetten. Dus al met al gaat het voor ons lastig worden om in de tussentijd op vakantie te gaan naar Denemarken. Hopelijk zijn er veel mensen die wel jouw kant op kunnen komen. Veel plezier!

    Groetjes Sill

  • 14 Januari 2014 - 10:46

    Suus:

    Hey Inge,
    Natuurlijk ook om mijn nichtje en jullie beiden te zien! De nieuwste aanwinst is een bonus. En Sill, ik begrijp jullie situatie. Het geld kunnen jullie goed gebruiken.
    Groetjes Suus

  • 14 Januari 2014 - 13:16

    Miek:

    Hey Suus!!
    Hier EINDELIJK een berichtje van mij!! :):) Wat leuk om je verhalen en ervaringen te lezen... Ook leuke foto's, geeft een kleine impressie van hoe het daar is.. (mogen wel meer artistieke foto's op hoor ;)
    Over je vraag of er nog mensen langs komen, ik wil wel graag komen! Dan wordt het denk ik ergens in april, mei.. maar dat hangt af van wanneer het jou goed uitkomt. En wie er nog meer mee gaat.
    Het lijkt me leuk om te zien waar je nu vertoeft en of je weer in zo'n mooie omgeving zit als in Helsinki.
    Ik heb zelf een nieuwtje, maar misschien wist je het via via al.. Ik ben verhuist!! Jeej!! Ik woon nu in Bovensmilde en woon antikraak van AdHoc :):) Echt leuk om zo te wonen. Enige grote nadeel is dat ik nog geen internetaansluiting heb en ook geen tv kan kijken. Zo mis ik dus wel een hele hoop dingen. Gelukkig zijn er vriendinnen die mij van belangrijke zaken op de hoogte houden via old school sms.. zoals jou berichtjes!! :)
    Dus vandaar, ik typ dit mooi even in mijn pauze op de laptop van het werk,,, heel stiekem ;0
    Ik ga overleggen wie er nog meer naar jou toe wil in het voorjaar en dan hoor je dat z.s.m.!!

    Veel plezier nog de komende tijd!

    Liefs Miek

  • 17 Januari 2014 - 19:42

    Merel:

    Hi lieve Suuz,

    Ik probeer een meeting te organiseren voor degenen die je willen bezoeken :)
    Je hoort nog van me ;)

    Groetjes Merel

  • 30 Januari 2014 - 21:05

    Natasja:

    Hey Suus!

    Leuk dat je nog een paar keer deze kant op komt! Ik kan helaas niet langskomen, budget-technisch gezien :( ;) Maarrrr zo te horen (via de groepsapp) zijn er wel al een aantal mensen die jouw kant op komen. Gezellig! Fijn weekend vast!

    Liefs Natas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 15612

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 07 Maart 2016

Een jaar lang vrije tijd Down Under

03 September 2013 - 01 September 2014

Experience Roskilde style!

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Backpacken door Bali en Lombok

Landen bezocht: