Nog 2 dagen en dan is het zover.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen en dan is het zover.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen en dan is het zover..

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzan

08 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi familie en vrienden,

In minder dan 48 uur ga ik samen met Dianne een reis maken op de Indonesische eilanden Bali en Lombok. Via deze weg zal ik af en toe onze reiservaringen met jullie delen. Alvast veel leesplezier en geniet van het mooie weer in NL!! ;-)

Suzan

• 09 Oktober 2011 - 08:43

Truus Faber:

Hoi wat leuk Suzan dat je gaat backpacken!
    Geniet van Bali en Lombok.
    Waren jullie hiervoor laatst bij Peter?

Hartelijke groet,

'tante' Truus

• 09 Oktober 2011 - 11:32

Suzan:

Hoi tante Truus,
    We zouden naar Suriname en in A'dam hebben we informatie gekregen over vrijwilligerswerk wat we in eerste instantie zouden doen. We hebben dat uiteindelijk afgeblazen. Bij Peter hebben we overnacht, gekletst en heel lekker gegeten. Het was erg gezellig.
    Groetjes Suzan

• 09 Oktober 2011 - 15:17

Natas:

Hey Suus!

Wou jou (en Dianne natuurlijk ook!) nog even heeeeel veel plezier wensen! Hoop dat jullie een super tijd gaan hebben in Bali en Lombok! Hou ons op de hoogte :)

Liefs!

• 09 Oktober 2011 - 15:34

Dianne:

Zin in!!!!!!

• 09 Oktober 2011 - 16:09

Priscilla:

Hey Suus (en Dianne uiteraard ook!), leuk dat je een site bij gaat houden! Kunnen we lekker meegenieten met jullie :D Nogmaals heeel veel plezier gewenst en geniet er lekker van met zijn tweetjes! Lfs

• 10 Oktober 2011 - 10:53

Sanne:

Heey Suus en Dianne!

ik dacht laat ik ook eens online een berichtje plaatsen:D.Heeel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!

Liefs Sanne