aardbeving op bali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu aardbeving op bali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

aardbeving op bali

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzan

13 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi familie en vrienden,

We hebben vandaag een aardbeving en een naschok gehad. Met ons is alles goed. We wisten niet wat er aan de hand was, maar nu wel. We hadden vandaag gelukkig een trip naar Sanur geboekt, dus daar zaten we dus ook. In Kuta zijn er gewonden gevallen, maar wij niet. We hebben geluk gehad. We kijken hoe de situatie in Kuta is en zonodig gaan we naar het Noorden. Bestemming is nog even onbekend voor ons.

Groetjes Dianne en Suzan

• 13 Oktober 2011 - 08:52

Sofia:

Jeetje meiden, ik ben heel blij dat jullie daar niet zaten!
    Arme mensen in Kuta :(
    Wel heel, goed en gezond thuiskomen he ;)

• 13 Oktober 2011 - 10:18

Dienke:

Dag meiden,
    Goed te horen dat het met jullie goed gaat. Wel vervelend begin van jullie rondreis.
    Liefs Dienke

• 13 Oktober 2011 - 12:24

Sill:

Jeetje, zul je net zien hé! Zoals ik uit ervaring weet is dat een super enge ervaring. Gelukkig gaat het allemaal goed met jullie, heel fijn om wat te horen! Succes met het plannen van jullie reis en hopelijk kunnen jullie je een beetje over dit vervelende begin heenzetten! Lfs

• 13 Oktober 2011 - 13:10

Merel:

Ik volg jullie ontzettend. En ben dus ook blij om te horen dat er met jullie niks aan de hand is!!! Want ik wil wel mn lieve vdinnetjes weer helemaal oke (eigenlijk meer dan oke ;) ) terug

• 13 Oktober 2011 - 16:12

Linda:

Hey Suusje en Dian,

Jullie moeten wel heel blijven hoor!!
    Linda

• 13 Oktober 2011 - 18:44

Mam Van Dijk:

Hoi Suus en Dian,
    Wij (pap en ik) waren vanmiddag weg en zijn laat teruggekomen.
    We schrokken enorm toen het van de aardbeving op het nieuws was.
    Gelukkig kwam Linda net langs met goed nieuws over jullie en zei dat er bericht was gekomen per email.
    Dus maar even gelezen.
    'k Had al dagen gekeken of er al iets op stond van jullie, maar nee hoor.
    Blij dat we nu eindelijk iets van jullie "horen".
    Wij hopen dat jullie na dit voorval wel kunnen genieten.
    Groetjes en xxx van mam en natuurlijk ook van pap.

• 17 Oktober 2011 - 08:35

Natas:

He, schrikken joh! Gelukkig is het voor jullie goed gegaan. Hopelijk is het de eerste en laatste keer.

Liefs Natas