Eerste bericht vanuit het zonnige Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu Eerste bericht vanuit het zonnige Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste bericht vanuit het zonnige Aruba

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

28 Februari 2007 | Aruba, Oranjestad

Hey luitjes,

Allereerst, de groeten uit het zonnige Aruba!!!! Ik zit hier nu 5 dagen en het bevalt me hier steeds beter. Ik houd een logboek bij zodat jullie mee kunnen genieten van mijn belevingen en stiekem een klein beetje jaloers zijn. Nee hoor, grapje. Ik heb een adres voor de liefhebbers die brieven willen sturen.
Het adres is:
Suzan van Dijk
Belgiestraat 9
Oranjestad, Aruba
Postcodes kennen ze hier niet, dus die hoef je niet op te schrijven. Ik zal de post twee weken later ontvangen. Het postkantoor is hier niet zo heel snel met bezorgen ze hebben een echte Arubaanse instelling. In de aankomende dagen zal ik even mijn grote dagboek / logboek even plaatsen. Het moet nog even ge-edit worden.

Groeten Suzan

  • 28 Februari 2007 - 15:57

    Sill:

    Superz! We spraken elkaar gisteren nog, maar hastikke mooi dat de eerste indrukken goed zijn! En stiekem zijn wij best jaloers hoor ;) Maar ik ben benieuwd naar the big story :D xxx Sill

  • 01 Maart 2007 - 12:45

    Harry:

    nou leuk te hooren dat het steeds leuker wordt. lekker koud hier in nl spreek je snel groetjes harold

  • 02 Maart 2007 - 10:12

    Dienke:

    Haai Suus op Aruba,
    mooi dat het daar zo goed gaat.. na ff zoeken kwam ik deze site tegen.. leuk! Kunnen we je avonturen bijhouden.. je hebt nu ja toch een ander adres.. goed dat ik het weet.. Wel jammer dat een brief twee weken duurt.. ik zal er snel aan beginnen ;) Mijn kamer is nu bijna klaar.. dus dan heb ik, hoop ik, een beetje meer tijd om te pennen.. Veel suc6 met je stage! Zet hem op!
    Liefs Dienke

  • 04 Maart 2007 - 19:16

    Linda Pinda:

    Hey Suusje,hier is alles ok. Eergister ben ik flink onderuit gegaan met het werk, maar het gaat weer goed. Veel mensen vragen hoe het met je gaat. Je bent flink populair, lol. Geniet van het mooie weer en ik spreek je binnenkort een keer. Hopelijk doet je rug niet al te veel zeer. Veel smeren.Doei, doei Lin

  • 04 Maart 2007 - 21:31

    Sanne:

    heeeey suzan!!

    hoe istie daar!ben je al een beetje gewend daar?ben heeeeel benieuwd wat je allemaal al hebt gedaan.vertel het snel!:P.Ik sprak trouwens iemand die een maand geleden ook 5 maanden in aruba heeft stage gelopen en ze was erg jaloers toen ik vertelde dat jij nu in aruba zit hahaha.heel veel plezier daar! liefs sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15703

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 07 Maart 2016

Een jaar lang vrije tijd Down Under

03 September 2013 - 01 September 2014

Experience Roskilde style!

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Backpacken door Bali en Lombok

Landen bezocht: