SORRY MENSJES!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu SORRY MENSJES!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

SORRY MENSJES!!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzan

21 September 2007 | Finland, Helsinki

Hey luitjes,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. En ik maak het nog erger, omdat ik eigenlijk weer weg moet, maar ik beloof jullie dat ik morgen een lang verhaal op mijn site zal zetten over de afgelopen paar weken. Even in het kort: het gaat goed met me. School gaat goed en ik ben al naar een ander land geweest, namelijk Estland. En het leukste is dat ik ook nog naar Sint-Petersburg ga met de klas. We blijven daar een week en hebben een soort van kleine uitwisseling met Russische studenten, maar zij komen niet naar Finland toe. Ik vermaak me hier wel met alle nationaliteiten. Veel Nederlanders hier, dat is een klein beetje jammer, want je hebt het gevoel dat je nog steeds in Nederland zit, maar er zijn ook wel een paar Mexicanen die het goed maken. Zodirect een verjaardagsfeestje van een Amerikaanse en dan gaan we weer flink feesten. Luitjes, tot morgen!!!!

Moi moi vanuit Helsinki, Suzan

  • 21 September 2007 - 23:46

    Linnepin:

    Hey Suus, you party animal. Ik ga nu echt binnenkort met rijlessen beginnen. Verder vet cool dat je ook nog naar andere landen gaat. Ik weet eigenlijk niet eens waar Estland ligt. Waar ligt dat eigenlijk. Stage is leuk hier in Nederland, ik kan het met iedereen wel vinden en ze zijn heel behulpzaam allemaal. Nou doei, doei Lintje

  • 22 September 2007 - 10:46

    Sill:

    HeyHey, kan me goed voorstellen dat je het druk hebt en daardoor niet zo aan bloggen toekomt hoor ;) No hard feelings :P Leuk dat je alweer zoveel ondernomen hebt zeg. En je blijft een doorgewinterd feestbeest. Heb super veel zin in om naar Helsinki te komen, nog maar een paar maandjes! Heel veel plezier nog. Liefs

  • 23 September 2007 - 10:00

    Dianne!!:

    Moikka Suzan!!

    Mooi zo dat het goed met je gaat! Hier ook alles goed! Ben net terug van outdoor kamp van mijn opleiding! Moesten met een groepje allerlei activiteiten doen zoals tokkelen en klimmen in de regen;)Wel erg spannund allemaal! Met zijn 40en in een tent geslapen, erg leuk maar ook supper koud ;) Maar ja kon ik alvast wennen aan Helsinki. Ik ga echt wel termo kleding kopen haha.
    Stoer dat je ook nog naar Rusland gaat! Sint petersburg lijkt me echt wel mooi! Volgens mij behoorlijk wat te zien daar.
    En hoe was Estland? Ik zat ook al net als Linda te denken waar ligt Estland ook alweer, dus ik heb het maar even opgezocht: haha

    Estland is een land in Noordoost-Europa, dat in het westen wordt begrensd door de Oostzee, in het noorden door de Finse Golf, in het oosten door Rusland en in het zuiden door Letland. Het is de noordelijkste en de kleinste van de drie Baltische landen, en het onderscheidt zich van het middelste Baltische land Letland onder andere door de taal, die Finoegrisch is en niet Baltisch.

    Maare Suus heel veel succes daar en feest ze natuurlijk!

    Minulla on ikava sinua ofzoiets :P
    Ja ik verdiep me nu al in de taal;)

    Xxxx Dianne

  • 23 September 2007 - 10:02

    Dianne:

    Oooh jah! Wat is je adres trouwens? xxx

  • 24 September 2007 - 11:03

    Nienke:

    Hey Suzan

    Leuk om weer wat van je te horen. Je bent wel mooi zeg, ben je net weer in Nederland en ga je direct weer weg. Hier in Nederland is ook alles goed. Groetjes Nienke

  • 25 September 2007 - 12:30

    Dienke:

    Haai Suusje,
    leuk weer ff wat van je te horen :P Mooi dat alles zo goed gaat. Je maakt wel bijzondere tripjes zeg met al die verschillende mensen. Veel plezier met alle verjaardagsfeestjes en genieten maar!
    Liefs Dienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 15634

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 07 Maart 2016

Een jaar lang vrije tijd Down Under

03 September 2013 - 01 September 2014

Experience Roskilde style!

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Backpacken door Bali en Lombok

Landen bezocht: