update Suomi - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu update Suomi - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

update Suomi

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzan

25 November 2007 | Finland, Helsinki

Hey luitjes,

Eindelijk weer een bericht van mij uit Suomi aka Finland. De afgelopen week heb ik mijn ouders op bezoek gehad en dat was het eerste bezoek van Nederland. Heel leuk dat ze kwamen ook al had ik niet altijd even tijd. Maar vrijdag, zaterdag en zondag heb ik ze overal en nergens meegenomen. We hebben veel eilanden bezocht en nog meer dingen, maar daar later meer over, omdat ik geen verrassingen ga verklappen voor de anderen die nog moeten komen. Tevens vorige week was het de koudste week die we tot nu toe hier hebben meegemaakt. Alleen maakte dat het extra koud toen we bijna de hele dag in de buitenlucht aan het lopen waren. Wat dus drie dagen achter elkaar was, maar daar moet je even doorheen bijten. Deze week heb ik mijn intensieve Chinese business course gehad. Waarbij ik elke dag van 17:30 tot en met 21:30 uur aanwezig moest zijn. De eerste dag dacht ik dat ik het een uur later had, dus ik kwam een uur en vijf minuten te laat, maar de professor was heel aardig. Ik zou de volgende dag op tijd komen. Volgens mij heb ik dat de hele week niet voor mekaar gekregen met vijf minuten te laat zijn. Gelukkig was hij dan nog niet begonnen. Ik denk dat ik mijn tentamen heb gehaald, maar zeker weten weet je nooit. Aankomende donderdag komen Linda en Harold langs en zal ik ook aan hun Finland laten zien. De aankomende weken wordt het nog even hard aanpoten, want de laatste loodjes wegen het zwaarste. Huiswerk moet er ook weer gemaakt worden. Dit was het voor nu. Als jullie nog meer willen weten, vraag ze raak voor een knaak. Die uitdrukking word nog door mij gebruikt bij mijn tas. Dan is het: 'Graai ze raak voor een knaak'. Ik kan namelijk nooit wat vinden in die tas.

Groetjes Suzy

  • 25 November 2007 - 21:16

    Dienke:

    Haai Suzan,
    Leuke foto's zeg! Ook leuk om je ouders daar op de ijsbaan te zien ;) Mooi dat er nu zoveel bezoek uit Nederland komt en.. ik heb vrijgevraagd :P dus ik kom je 5 januari weer ophalen! Tot die tijd.. heel veel plezier nog in finland met de laatste loodjes en met linda en harold :D Laat ze ff veel zien en ik zie de foto's wel weer!!
    Liefs Dienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15650

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 07 Maart 2016

Een jaar lang vrije tijd Down Under

03 September 2013 - 01 September 2014

Experience Roskilde style!

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Backpacken door Bali en Lombok

Landen bezocht: