Oranje Boven, Oranje Boven, Leve de Koningin!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu Oranje Boven, Oranje Boven, Leve de Koningin!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Suzan Dijk - WaarBenJij.nu

Oranje Boven, Oranje Boven, Leve de Koningin!!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzan

03 Mei 2007 | Aruba, Oranjestad

Hey Nederlandse droppies,

Ik heb zojuist een heel leuk verhaal getypt, maar die is niet overgekomen. Vet shit, omdat ik er 2 uur aan heb zitten schrijven. De koninginnedag komt dus nog op de site te staan.

Balende Suus

• 07 Mei 2007 - 09:33

Dianne:

Heeey Suusss!!

Hoe ist het met jou? Bedankt voor je kaartje, echt leuk!!!!!!
    Das niet lief van deze site, dat je verhaal niet overkomt! Maar hoop dat koninginnedag leuk was! ( zie verder je mail)

Kusss Dianne

• 07 Mei 2007 - 09:47

Dienke:

Haai balende Suus,
    ik hoop dat je ondanks dat er geen bericht op de site kwam, toch een leuke koninginnedag hebt gehad.. die lezen we een andere keer wel :D Hoe is ie daar? Verhalen klinken leuk! Hier alles goed! Ga je nu hierna door naar Finland? Tell me more!! :D
    Liefs Dienke

• 10 Mei 2007 - 13:03

Sill:

Hey Suzan, balen dat het berichtje niet door is gekomen... vet veel werk voor niets! Maar goed we wachten met spanning op je volgende verhaal ;) Ik heb btw aan Willem doorgegeven dat je van 31 juli tot 20 augustus zou kunnen werken. Vond ie goed om te horen geloof ik duz dan zien we elkaar dan vast veel haha :D Nou have fun daaro en succes! Liefs Sill